Při hře mě ta průchodovka taky zarazila. Ale na Puzzled Pint jsme se
o ní bavili s Alešem a došli jsme k tomu, že to mohlo vzniknout
i takhle:
- Org vidí zajímavý tvar lesa a přijde s pěknou aha efektovou
šifrou.
- Pak ale přijde testování a testeři na to koukaj jak z jara, dělají
s tím strašný věci. Přitom hra tady potřebuje něco lehkého. Bude
potřeba týmy nějak popostrčit, ale přímo v šifře se to udělat
moc nedá.
- Mám předchozí šifru, která má velkou volnost na tajenku, tak dám
nápovědu do ní. Není to krásné, ale dramaturgie dostane přednost.
Asi bych v takovou chvíli jako org postupoval stejně. Jiná možnost je
harpunu zahodit a použít nějakou jinou krásnou rychlou lehkou šifru, ale tu
třeba taky nemusím mít.
(Je to z mé a Alešovy strany čirá fan fiction. Ale třeba to
tak bylo!)