Pro komunikaci jsme používali Jitsi, instanci hostovanou na https://meet2.opensuse.org/.
K řešení šifer jsme měli Google Spreadsheet. Tento systém se nám již
osvědčil při Kôši. V týmu jsme přesvědčení, že k „tabulkovým“
šifrám se takhle vejde více lidí než v terénu a lze efektivněji
paralelizovat. Na stříhací šifry jsme používali Google Slides, je to
trochu pruda překreslit (ale opět paralelizace FTW) a pak už opět výhody
virtuálního šíbování. Pro každého z týmu to byl i nejdelší
„call“, kterého jsme se účastnili (>17 hodin).
(Na závěr příbuzná historka z Kôše, tehdy došlo k zajímavému
jevu, kdy se přerušilo spojení mezi dvěma hráči a jen v jednom směru
(A->B). Během hry jsme to neodhalili, jen B se občas ptal, zda ostatní
slyší A (pozitivní odpověď) a A byl frustrován, když B ignoroval jeho
rady (nikoliv však ostatních). Video jsme kvůli šířce pásma měli
většinou vypnuté.)